Läges Rapport

Ja då har man snart varit hemma i 2 veckor och inte sett solen mer än en gång hmm.

Har ändå lyckats med konstycket att köra sönder en gräklippare, helt ny införskaffad då den gamla var utdömnd av 2 instanser, man kan väl säga att det öppnades en ny vevhusventiation och att då ville inte motron snurra något mera. Har dock fått igång den utdömnda maskinen och skulle idag ut och frisera gräsmattan till golfgreen standard men vår herre tyckte inte som jag så projektet är inte helt klart ännu och det lutar åt innomhus arbete idag, kanske koppla upp de nya grejerna till X-Box konsolen och spela lite volleyboll. Eller varför inte ta tag i ombygnaden på ovanvåningen eller balkongen ja det finns och göra men intye så mycket lust just nu.
Igår hände oxå nått lustigt, hände i och för sej förra veckan oxå att bilen fick lite känguru feeling, första gången trodde jag att det berodde på att bilen inte ville vara i skåne men nu bråkade den även här på västkusten, fick skuttat iväg till verkstan och givetvis var det inag larm eller nån känguru varning när "doktorn" var med ute och åkte men han tog in den ändå för att läsa av elektronikboxen vad som var galet och han var ganska förvånad när han berättade att det var gaspedalen som havererat och att när de skulle köra ut bilen ur garaget så ville den inte alls, snacka om att jag lämnade in den i tid haha.

Hej hej nu får jag hitta på nått nyttigare än att sitta här och skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0