Norrut

Vi gör väl ett försök till innan jag lägger ner, dvs det är upp till er läsare om ni vill ha mitt liv exponerat haha.
 
I alla fall passerades Gibraltar igår men det var så dimmigt att man inte såg ett jota, när jag drack förmiddags kaffe däremot så fick jag se lite delfiner som jag tyckte såg ut som öresvin men det finns inga foto bevis på detta då jag inte bär kamera runt halsen helatiden(klart att mobilen ligger i fickan men ändå)
 
Nu är det norrut som gäller där vi siktar på Ghent men som alltid i denna branch är inget huggt i sten utan det kan ändra sej närsomhelst och hursomhelst.
För att göra det enkelt för mej gällande Eivors spalt så passerar vi Lissabon i detta nu och då är klockan 13:45 samma tid som i Göteborg´, vad gäller fart så bör det vara runt 12 knop nånting.
 
ha det bra mina vänner och kommentera gärna så jag vet att nån läser skräpet.
Snyggve

PÅ G

Hej igen!

Har fått en fråga om jag inte kunde ta upp denna sidan igen och skriva lite dumheter om sjömanslivet.

Om det finns fler som skulle detta så vore jag tacksam om ni skrev en blänkare så jag fattar.
Hej Hej kollar i slutat av veckan om det finns intresse och om det är så drar vi på i helgen.

Åkerjust nu runt i Medelhavet mellan Valencia Marsielle med en fart av ca 12 knop.

RSS 2.0