Läges Rapport

Hejsan

Har igentligen inte mycket att berätta mer än att min hjärna gått på högvarv de sista dagarna, det har varit lite filur på saker och ting.

Igår när vi lugnt och stilla stävade mot Salma Hayeks hemstad så hände det en sak, Mexarna ändrade sej ojojoj det har vi aldrig varit med om förr. Så vi ändrade kurs mot Tuxpan detta super roliga ställe(en boj i havet för den som inte vet) men som en FB kompis skrev det är ju bra för sparkassan = här kommer man inte iland, nog om det. När vi då dök upp här imorse så var det som om blixten slagit ner för ingen hade en aning om varför vi kom tuffandes här i 14 knop.
Nu ligger vi ankrade här sedan imorse och lär nog göra så även inatt misstänker jag, och då skall jag passa på att fiska för det finns det gått om här, har tjuvstartat med att slänga isjön mina krokar men fiskarna verkar inte gilla Svenska krokar för inte ett hugg på 1,5 timmar nu, nja jag är ju bara nere ibland och känner efter, men ikvälll då skall de stora firrarna upp om det blir så skall jag lägga upp foton av fångsten det lovar jag.
Har dock fått info att båsen på rederiets senaste nytillskott har dratt upp fisk och dom ligger alldelles granne med oss här så kanske det finns hopp även för oss, denna bås fick även fisk under en speciell TV-serie som gick på TV förra våren och har spelat in nya avsnitt på en båt i ett annat Rederi, Kapten på nytillskottet är ingen mindre än Landgångs Lars men han är hemma just nu och sitter i soffan och kollar Bayern München - Inter.

Det har även hänt saker hemma, en ny soffa har installerats där Clifford genast testat ut vilken plats han skulle ha.

Hej så länge
Feskarn


Fartyget där numer Landgångs Lars härskar


Så här ser soffan ut och den uppmärksamme ser även Clifford ligga och putsa sej.

Kommentarer
Postat av: LB

Du är rolig du Anders.

Tyvärr så vann Inter matchen till mitt stora förtret.

2011-03-16 @ 13:36:24
Postat av: LB

Du är rolig du Anders.

Tyvärr så vann Inter matchen till mitt stora förtret.

2011-03-16 @ 13:37:05
Postat av: LB

Du är rolig du Anders.

Tyvärr så vann Inter till mitt stora förtret.

2011-03-16 @ 13:38:09
Postat av: LB

Du är rolig du Anders!

Tyvärr så vann Inter till mitt stora förtret.

2011-03-16 @ 13:39:16
Postat av: LB

Du är rolig du Anders!

Tyvärr så vann Inter till mitt stora förtret.

2011-03-16 @ 13:39:42
Postat av: LB

Du är rolig du Anders!

Tyvärr så vann Inter till mitt stora förtret.

2011-03-16 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0