lite information

Ja då var det en vecka sedan jag lämnade Styrsö

Förtilfället så blir det knapert med bilder då jag glömde packa ner sladden till min kamera men jag skall försöka smita iland till Best Buy när det finns en öppning i det späckade schemat för att få tag på en minneskort läsare, då mina vänner skall det bli bilder haha, blir kanske en snabbis på Wallan oxå vem vet.
Då kommer det förhoppningsvis bilder på den nybyggda altanen hemma som jag och min underbara flickvän slet med, resultatet blev kanon men gav mej lite skador som nu läker som bäst bla 2 flådda knän och en blå tumme.

Just nu är vi påväg från Coatzacoalcos till St James(Missisippi) med ett lietet depå stopp påvägen upp för att tanka kärran. Här räknas det med att ta ombord lotsen vid midnatt vilket gör mej extra glad för då slipper jag sova inatt NOT, igentligen är det väl ingen som är sådär jätteglad för detta men sånt är livet.

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0