Norra Hemisfären

Hej igen

Ja då var vi tillbaka på norra halvklotet, efter en månad i Neptuns södra rike där vi firat jul och nyår, detta visst ni ju redan om ni följer mitt liv i detta forum.
Ekvatorn passerades natten till igår men det inte heller denna gång sågs nån skarp linje mella Nord och Syd.

Passerar i detta nu utanför Franska Guiana och gungiligungar på som det gjort hela resan med en skön dyning in från SB, det har inte hänt nått roligt som jag kunnat fotgrafera så denna gång blir det inga fotografier. Visserligen såg jag Delfiner i förrgår men man skall ju hinna hitta kamera och ett bra fotoställe och när väl detta är gjort brukar dom vara borta.

Eivors Spalt 13:00 lokal tid (GMT -3 timmar)

Long:    04° 23’
Lat:      49° 54’ W
Fart:     12,1 Knop
Kurs:    326°

Ni får hålla tillgodo med denna info tillsvidare så återkommer jag med mera nyheter längre fram.

Till Eivor: Den med de cyklande fiskarna förstod jag inte.

Får ävwn be om ursäkt lite för att jag kallade vissa för fuskare då detta togs väldigt hårt av nägra, men det fuskades så jag kände mej tvungen att ta upp detta men jag lovar att jag aldrig mer skall peka ut någon offentligt på denna sida.

Hej Hej från Mej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anders,

Angående citatet från mig: Kan det vara så att Du inte vill förstå?

Hur är det med elektrikern? Förstod han?



Må så gott,

Eivor

2011-01-08 @ 09:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0