Nu vet jag vart vi är påväg!

Jo det blev att Tanka på St Eustatius.
Det känns bra så vi har bränsle hela vägen haha, vi skall även passa på att byta lite folk så dessa individer är väl lyckliga nu skulle jag misstänka, ja även jag då jag skall få lite ny musik att lyssna på t.ex Nya Whitesnake och lite Avantasia.

Annars tycker det mesta är som vanligt med vind från fören, tror minsann att det alltid är så när det vankas BBQ och aktivitet, dagens aktivitet består av en kombination av frågor och fysisk aktivitet enda problemet är väl att det är svårt att hitta på frågor.
Då jag genomlider en svältnings kur bestånde av kycklingsoppa, frukt och grönt gör att jag får hålla mej till min soppa men jag planerar att fuska lite och ta en lite köttabit så jag får lite fast föda oxå, misstänker att toa besöken blir lite färre då men det vet man ju inte förrän efteråt.

Har fortfarande inte hittat nått kul att fotografera men det är som sagt inget höjdarväder så lusten att gå ut är väl inte på topp, igår tänkte jag ge mej ut på en powerwalk men efter ca 1km så började det skvätta vatten över bogen och då lades det projektet ner men det kommer mer tillfällen att jobba på Beach 2012 haha.

Så till Eivors Spalt: 11:00 Lokal tid(GMT-4)
Lat:       20 deg 25' N
Long:    72 deg 31' W
Kurs:    104 deg
Fart:     13,1 Knop

Det betyder ett vi är ca 25 Nm NO på Haiti och Dominikanska Replubiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0