Ombord

Hejsan

Ja då var man ombord igen eller rättare sagt så var jag ombord i måndags, så denna gången blev det bara 4 nätter på hotell.

Mönstrade på i Coatzacoalcos som jag skrev innan, efter det så har vi åkt båt till Madero som ligger utanför Tampico. Här skall vi lämna nu om nån timmer för att ta oss mot Texas City, detta kan ju dock ändra sej under dagen då det är fredag och vårt kära PMI brukar då smaka Tequila och ta en massa intelligenta beslut, så vi får väl se bar vi hamnar.
Vädret är i alla fall stråland inte en snöflinga så lång ögat når, nä nu måste jag sluta och återgå till arbetet.


Hej Hej

Kommentarer
Postat av: gazton

härligt att höra från dig igen farbror! här regnar det och är kallt. i helgen ska jag ut och tigga godis åt mina föräldrar för dem vågar inte gå ut en sån här skrämmande helg. miljoner kramar Gazton

2010-10-29 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0