Lite info

Dagarna går utan man tänler på det, såg att senaste inlägget var för snart 5 dagar sedan och jag trodde det var igår. Men tiden går ju fort när man har kul.

Nu är vi i alla fall påväg söderut och det känns bra värre är dock att det blåser och sprayar, detta stör planeringen av Tapatio Caustic Open som är tänkt att gå av stapeln i helgen, får väl hoppas att vinden lägger sej så att det går att märka ut banorna innan tävlingen startar(lite jobbigt att knata omkring i blöt färg) som jag förövrigt är jätte duktig på enlig båsen.

HA!! nu trodde ni allt att jag glömt men icke:

Eivors Spalt: Klockan 13:00 Lokal tid. = GMT -5 timmar(tror jag)

Lat:        23 deg 04' N
Long:     79 deg 35' W
Speed:   12,9 knots


Lägger upp ett av de finaste foton som är, det är 13 år sedan och det var på den tiden man inte var ett rubbo!!


Mitt Hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Rubbo", vad jag föstår så är Du det nu.

Förklara, är Du snäll, vad det innebär.

Må så Gött!

2010-11-25 @ 14:54:26
Postat av: Embla

Det var en söt tjej undra vem det kan vara ?? :O Jo lilla jag <3

2010-11-25 @ 21:05:07
Postat av: Embla

Och ja du är faktiskt rubbad haha ;)<3

2010-11-25 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0