Tillbaka

Hej, då var man tillbaka i rymden igen.

Veckan som gått har varit hektisk, sjukdomen har vi redan nämnt vill fotrtfarande inte ge med sej.
Sen har jag varit på möte i 3 dgr med mina kollegor ute på Nääs Fabriker där dom förövrigt spelade in Tuppen med Magnus Härenstam för en himla massa år sedan. Sen min vana trogen åkte jag ner till Sturtkö och hämtatde min son för att han ville vara här denna länghelg, dottern är på skolrea i Göteborg och har drabbats av samma sköna förkylning som jag lider av Kul NOT.

Avdelning Landgång: Nu har det visats 4 avsnitt varav det 2 senare har varit enligt mej bra underhållning, där har det visats hur kul i har det där ute för det mesta, alla dagar är väl inte saft och kakor.

Det har tydligen skapats en sida på FB som heter landgåmgs Anders, denna är ju ett måste för alla Landgångs Fans.

Återkommer med mer info och lite fotografier senare

Händerna på täcket
Anders

Kommentarer
Postat av: Sussie

Håller med, denna omgång av Landgång är av den bättre sorten. Folk, trad och allt annat gör att det blir bra mycket bättre tv. Mötet på Nääs var ok förstår jag, enligt närstående som också var där. Ni har gjort ett bra "jobb" ombord för som sagt bra tv blev det.

Ha det gott och lycka till med din F-b sida. Vem vet, kanske går med.......

2010-05-15 @ 21:22:52
URL: http://hemmahossussie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0