Sjukdomar och elände

Hejsan

Ber om ursäkt för att jag varit borta en stund, men jag har och är sjuk så jag har inte riktigt orkat skriva om eländet. Denna förkyling är nog den värsta jag varit med om den vill liksom inte riktigt släppa taget om min underbara kropp haha.

Förra veckan var det fullt upp med Arrvingarna som var här, de stunder som dom är här är de underbaraste jag har, så det gäller ta vara på dom till 100%
Har oxå fått iordning på min utombordare med hjälp från 1:e maskinisten på Stena Danica och tillika Gaztons far, så nu är han nästan förlåten alla dumma inlägg på denna sida. Plasten på själva båten var dock inte av snyggaste variant, kändes som snadpapper när jag drog handen över den. Detta kunde dock åthjälpas genom att ringa Donsö Marin och fråga lite snällt om dom hade tid över för att fixa detta. Det hade dom igentligen inte, men som tur är så känner man chefen haha.

Nu har det visats 2 avsnitt ur Landgång och jag tycker dom varit bra båda 2. Synd är väl dock att mitt namn fortfarande är fel, men dett skall enligt producenten själv vara åtgärdat så att Hollywood får tag på mej när dom söker mej hehe. Avsnitt 3 som visas imorgon Torsdag 20:30 så skall det vara mer action än i en Arnold Swarzenegger filem eller varför inte en Steven Segal film, detta har samma producent lovat som oxå lovat att mitt namn skall bli rätt hmm vi får väl se.

Nästa vecka väntar nya prövningar som kommer att kunna avläsas här på denna sida.

Lev Väl

Kommentarer
Postat av: ligger inte på kvalplats

Skall du ha med dig kameran till mötet?

2010-05-06 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0