Puerto Ordaz

Hej

Ja à har man vart har nagra dagar, internet har pajjat pa hotellet sa jag sitter pa ett cyberfik och skriver lite.
Idag har vadret inte varit speciellt bra aska och regn fran 14-tiden, men det passar mej bra med magen i ett osakert skick haha.
Igar var vi och knatade runt i en park utanfor PO det var kanon fint kommer att lagga upp bilder pa detta senare. Vi gick lite halvt om halvt planlost pa stigarna och det forsta vi stotte pa var mygg och knott i ofantliga mangder, eller Piotr sa det ser ut som en gloria runt huvet haha, inte var det speciellt varmt eller fuktigt heller NOT svettades som om det var kolvhalning i 50 graders varme.

Har precis fatt lite nyheter fran Tapatio angaende ankomst och just nu om jag fattade ratt vilket jag hoppas sa skall dom vara till kaj pa sondag em, det skall bli riktigt skont att komma ombord kan jag saga efter varit har sen tisdags.

Hall tillgodo
Anders

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg ny design på bloggen! =o)

2010-05-29 @ 19:08:41
Postat av: gazton

hej på dig! Vilken snygg design på din blogg. Tråkigt att du inte har fått komma ut till båten än. Väntar med spänning på nästa inlägg i din blogg. Ha det gött!! Gazton

2010-05-29 @ 19:25:29
Postat av: Helén

Hejsan!



Vill bara gratta och hoppas du får en bra födelsedag med tårta och firande! Ha det /Helén

2010-05-31 @ 08:50:12
Postat av: gazton

grattis på födelsedagen,

2010-05-31 @ 09:28:28
Postat av: Eivor

Grattis på födelsedagen!

2010-05-31 @ 11:13:26
Postat av: Helén

Glömde att skriva att det inte bara är jag som grattar. Givetvis så önskar också resten av familjen grattis på födelsedagen!

2010-05-31 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0