Hotell Bilder

Hej då kommer de utlovade bilderna.
Det har hänt lite sen imorse, Jag har fått ett nytt rum som är mycket frächare och med fungerande AC, priset jag fick betala för detta var att den AC'n som sitter i mitt nya rum har en ljudnivå på ca 50-60 db speciellt när den drar på, sen går det inte att stänga balkongdörren fullständigt men det är sånt man kan leva med när det är lite frächare.
Har även varit ute på upptäckar turné och kollat runt lite, det finns i ärlighetens namn inte mycket att göra men det finns ju alltid en öl att tillgå när tristessen blir för stor. Har även fått veta att kajen inte är ledig förrän fredag så då vet man att vi har åtminstånne 2 nätter till här ute i junglen.''

hej hej snart åter

 
Kojen i det första rummet där maddrasen var gjord i granit, lägg oxå märket till den moderna AC'n som inte funka så bra.


Här är rummet i stort, notera den rena och det mycket eliganta mönstret på mattan, tittar man noga ser man oxå anti kackerlacks pulver detta hade en skön lukt.


Här är mitt nya rum med den fungerande AC'n, lite frächare eller??  

Kommentarer
Postat av: LB

Det tar sig..

2010-05-27 @ 00:16:18
Postat av: Helena

Mmmm, det är så himla fräscht med heltäckningsmattor!!!

2010-05-27 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0