Still in Beaumont

Hejsan

Nu har vi legat här i 2 dagar och det lär bli åtminstånne en till, har varit väldigt dåligt med Alligatorer får jag säga, har spanat och spanat utan resultat. Det ser mörakre och mörakre ut med att jag skall vara hemma till Påsk men man vet aldrig. Det är som jag skrivit innan att det sägs en sak och så händer det en annan.

Igår hade vi Livbåtsövning och MOB övning, då kördes det rescuebåt runt vårt fartyg i högsta fart, detta tror jag är ne av anledningarna till att alligatorerna håller sej undan. Det frågades även om jag vill ut och köra lite(planerade alligator safari) men det var alldeles för svalt utomhus, jag menar skall man leta reptiler så måste det vara varmt så man kan kännan sej som krockodiljägarn som hade en egen TV-show på Animal Planet. När man talar om TV-Show så måste jag bara berätta att jag kommer att delta i ett TV program som sänds i vår.

Fick SMS idag om att Gaztons pappa har sågat ner ett träd på Styrsö, det tycker jag var duktigt gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0