8 Mars

Hej igen!!

Har fått klagomål på att det skrivs för sällan här, vederbörande är så feg att denne skyller på ett 7 månaders barn, riktigt lågt får jag säga.

I alla fall så har helgen handlat om att göra i oordning på fartygskontoret, svetten har lackat ihop med svordomar om Kroatisk byggteknink(tror inte det finns nån). Allt verkar som om det blir vad det blir.

Har oxå varit runt och filmat lite så att mina nära och kära skall få se hur jag har det, detta gäller inte Gazton's pappa hehe.



Så här ser det ut med knferansbordet, lägg märke till den snygga flaggan på mitt skrivbord och vårt kära kungapar på fotot.



Här har vi placerat dokument skåpen, dom stog förr där bordet står nu(förra bilden).
Lägg oxå märke till kaptenen avslappnade stil till vänster på bilden.

Over and Out kommer tillbaka innom kort

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra det blev :) Nu är det bara en massa hål kvar i väggen vid bordet som behöver spacklas igen eller nått :P

2010-03-09 @ 00:03:32
URL: http://allona.blogg.se/
Postat av: gazton

snygga bilder

2010-03-09 @ 10:03:56
Postat av: Helena

Hm, trodde inte kungaparet var dig speciellt kärt?? Eller är det inte personligt, utan bara de där två kronorna du betalar i apanage varje år som svider? ;o)

2010-03-09 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0