6 Mars fortsättning

Hej igen mina trogna läsare.

Idag har det kämpats hårt skall ni veta, har börjat bygga om kontoret. Våra dokuments skåp har fått byta plats och några av kaptens skåp har fått lämna. Morgondagen innebär att det kommer att flyttas in ett bord så att tull och andra myndigheter skall kunna sitta fint.

Vädret har som sagt tidigare varit bucklig och vinden har blivit starkare under dagen, men solen har lyst på oss lite då och då.

Nu är klockan 17:00 och det innebär att något speciellt händer här hos oss.

Over and out

Kommentarer
Postat av: gazton

jag trodde bloggare skrev lite varje dag. kan tänkas att jag har fel jag är ju bara 7 månader.



2010-03-08 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0