Till Kaj

Ja då var vi äntligen till kaj så vi kan lossa vår last och komma vidare ut i världen, detinationen nästa gång är fortfarande okänd men spekulationerna om vart vi ska är lika många som vi är anställda här ombord.
För att först svara på en fråga angående delfinerna så vet jag inte vad det var för färg Lina, jag jobbar imaskin rummet.
Var ute en snabbis på kajen efter mörkrets inbrott för att spana efter anacondor, men då kom en venezulinsk glädje dödare och sa att det fanns inga här, Hmm längre ner därifrån vi åkte ut är det kanske 1 km och där fanns det ju sånna ormar, kanske ger jag mej ut på jakt lite senare ikväll. Men med lite tur så kanske vi ligger här imorgon kväll oxå och då hinner man ju spana lite mera hehe.

Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, eller så vet du inte vad det är för färg eftersom du är färgblind... ;o)

2010-06-03 @ 10:55:28
Postat av: LB

Är du färgblind?Nåja,då förstår jag att du var tvungen att välja att arbeta i maskin,alltså mot din egen vilja.:)))

2010-06-03 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0