Lotsar och dimma

Hej då var jag tillbaka igen!

Ja som ni kanske förstår så blev det ingen lots idag, men det var nog inte dimmans fel bara att latoxarna som kallar sej lotsar bara inte hade lust att ta sej ut till oss, en teori god som nån annan.
Vi ligga alltså fortfarande till ankars utan för Houston och väntar, senaste beskedet är kanske kanske lots 06:00 imorgon och då kommer vi att vara till kaj mellan 11 och 12, detta är ju OK för vissa i vår besättning so skall hem men jag själv får nog stanna en dag extra för man behöver ju några timmar att gå igenom saker och ting som hänt under 2 månader.
Väl hemma så väntar en hård vecka med en massa kurser mån-tis skall det brandövas på karholmen denn funderar jag på att ställa in för men kommer väl somna iklädd utrustning, kanske inte så bra men å andra sidan kanske övningen blir mera realistisk då haha, ons-tors skall vi snacka riskanalys, vad jag tycker om detta kan ni läsa i mitten av order riskanalys.

Återkommer med mera info senare, dimman har kommit tillbaka nu.

Skönt att höra att det inte var så illa mad Tobias Hysén och att killer Stiller är påväg tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vadå mitten av riskanalys??? Kan, då eller? Du menar att du redan kan göra riskanalyser, eller? Jag hittade inget annat ord där i mitten... =o)

2010-04-08 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0