Landgång

Ja då var det dags för den 3:e säsongen av Landgång att gå av stapeln, i detta program får ni bla möta den elegante 1:e maskinisten samt kaptenen Lars numera känd som Landgångs Lars. Nu när det är framme så långt att det skall sändas så känns det inte alls lika kul att vara en av besättningen som det känts innan, då vi skojat friskt om Skavlan, Spy Bar där LL skulle vara kändis bartender med Kristibrud. Kan avslöja att idag så här timmarna innan så är jag inte fullt lika tuff som förra vecka, kanske beroende på att jag har åkt på en jätte förkylning(bra att ha att skylla på haha).
Nog om detta men som sagt tidigare 20:30 Kanal 1 idag.

Imorgon lämnar jag Styrsö för att ge mej iväg till det sydöstra hörnet av vårt land, fredags kvällen kommer att tillbringas på Havsvallen där Fabian gör utomhus premiär för denna säsongen, sen bär det iväg till Karlshamn på lördag morgon innan tuppen vaknat för att ovan nämnde grabb skall spela pingis turnering, sen skall det om allt går som planerat mina änglar följa med mej upp till Styrsö för att tillbringa en vecka här.

Ha de´gött

Kommentarer
Postat av: Tchtchcthcth

Skratt..

Ja,inte är man så tuff i dag fast det lär väl inte bli så mycket av oss i kväll.

2010-04-22 @ 15:33:22
Postat av: Lina

Missade starten, men såg sen att de inte kommit ombord ännu. och det var ju tur, men jag ska hålla ögonen öppna för den spännande fortsättningen :)

2010-04-22 @ 21:34:01
URL: http://allona.blogg.se/
Postat av: Tompa

Du kan andas ut, det var inte mycket från båten i första avsnittet.

2010-04-24 @ 11:08:10
Postat av: Lina

Haha, de där kurserna. Jag bara väntar på att få åka iväg, nästa gång båten är i OSlo så ska jag få mönstra på, tidigast på tisdag har de sagt :)

2010-04-25 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0