Kändisskap

Ja det är inte lätt att bli en rikstäckandde kändis, man får verkligen tänka sej för innan man gör saker och ting annars blir det väl löpsedlar med STORA svarta bokstäver haha.
Annars har dagarna efter Landgång visades varit ganska lugna, inga större mängder av papparazzi fotgrafer har stått här utanför, då brukar det vara mer Kineser som står och fotar när mina Vallmo blommar(försökte finna ett kort på detta men det ligger väl på n¨ån hårdisk jag inte finner i skrivandets stund).

Har inte haf t så mycket att skriva om så det är därför som det var en stund sen nu, helgen som gick tillbringade jag nere i K-krona där Fabian hade en fotbollsmatch på fredagen, det blev förlust med 3-1 men som jag sa så blev det igentligen 1-1 för om man räknar bort 2 självmål i första halvlek så blir det ju så. 0-2 målet var riktigt snyggt, Oskar får bollen en meter från mål och klipper till på halv volley otagbart för målvakten(Fabian), jag undrar vad Oskar tänkte på när han klipte till så hårt mot eget mål, men det gav i alla fall ett glatt skratt runt planen. Lördagen satt jag 6,5 timmar i Väggahallen som ligger i Karlshamn, försökte då få tag på Landgångs Lars men han har slutat svara i telefon nu när han blivit TV-stjärna haha. I alla fall så spelade Fabian både P11 och P9, matcherna i P11 var lite för tuffa tyckte jag men i P9 så var det mest otur och lite oskärpa som gjorde att han inte gick vidare från gruppen, var riktigt imponerad av hur snabbt dessa killar spelar med hårt skruvade bollar. Fick även höra av Fabian att han hade världens sämsta coach, men det fick övriga föräldrar på plats tydligen höra oxå haha.

Annars ser jag mest fram imot andra avsnittet av landgång på torsdag där tydligen min namnskylt skall vara ändrad allt enligt producenten som förövrigt bad rederiet om ursäkt, deras namn var väl rätt JÄVLA FLANE är vad han är tycker jag.



Hittade en bild på en Vallmo



Ett starkt golf team, den som inte är jag är German 

Kommentarer
Postat av: LL

Telefonen är avstängd då jag eh hinner svara på alla samtal.

Nåja,var ute och hade glömt mobilen.



Tchtchcthc

2010-04-27 @ 23:29:19
Postat av: Lina

Hej,



Såg avsnitt 2 av landgång på reprisen idag. Riktigt kul att se :)Ser ju precis ut som på Tapatio, bara finare möbler uppe på bryggan.



För övrigt är spel blockerade här på Bit Viking, så de blir inge mer farmville eller treasure Isle på ett tag :/



Ha de så bra, såg föresten hata göteborg på TV idag, fin kommentar den där med sämsta laget, haha

2010-05-04 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0