oj så det kan gå

hejsan svejsan

Redan nu kan jag säga att det inte blir nån Eivors spalt idag, orkar helt enkelt inte gå upp och kolla men vi är nåstans i Mexikanska Gulfen och har ca 1,5 dgar kvar till Houston med 10 knop.
Väl där skall vi ankra och reparera lite trasiga gerjer innan vi skall in och lasta. Vart nästa resa bär av har jag ingen aning om och bryr mej väl igentligen inte heller då jag skall mönstra av när vi kommer till kaj.
Just gå till kaj fanns det en liten förhoppninga att det skulle ske på torsdagen men så blir det inte utan det blir att kasta kroken istället.
Detta är förbaskat tråkigt då jag innerligt hade hoppats på att fira min brors födelsedag tillsammans med lite kräfter och gott sälskap, men som vanligt så är man aldrig hemma när det är fest påG, detta fenomen har förföljt mej sen oktober 2007. men kanske med lite tur är man hemma på söndag och kanske det finns nån lite rutten kräfta kvar för mej att suga på haha.

Nu skall jag sluta gnälla allt kan ju inte gå min väg haha

Mer info om nån dag när jag vet mer.

Inga bilder idag då internet är segare än knäck.

Kommentarer
Postat av: Tompa

Fest blir det när du kommer hem ändå, nu när du skall mönstra av.

2011-09-15 @ 05:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0