Soffläge

ojojoj vad det gungar å står i, en härlig dyning in på BB's bog gör att fartyget har problem med att ligga i vatten. Hmmm tänker ni vad jag syftar på är vattenpass och då föredömligen med rakvatten i, Atlanten dagen till ära innehåller verkligen inte nått rakvatten det kan jag säga.

Var ute och spatserade på däcket igår och hittade väl inga jätteroliga grejer att fotografera och inte så heller på dagens runda, det är lite svårt att fånga rullandet på foto om man säger så. Annars så skiner solen från en nja inte helt molnfri himmel. Men man blir lite avis när man läste GT och det var 22 grader fortfarande klockan 22 i Göteborg alttså 22/22, vi har väl det oxå varmt å skönt men det är ändå skönare att sitta på altanen hemma och kanske smutta på nått brunt samt röka något brunt från humidoren dessutom haha.

Idag har jag fått mejl från min bror som beställt en ny elgitarr ala Zakk Wylde till mej så nu kanske Ozzy ringer när jag kommer hem för att vi skall ut på nån världsturné eller så.

Blir inga nya foton och ingen Spalt men idag är det för att jag inte orkar pinna iväg dit upp där alla siffrorna finns.


ni får hålla tillgodo ändå
hej hej

Kommentarer
Postat av: mogge slowhand

Gött med ny gura då vet vem som skall lära mig hur det electriska fungerar, annars hade jag å magic finger en trevlig konsert i götas sjöbo häromdagen applåderna ekar ännu iallafall då jag stack till havs e på väg till nordsjön du vet det där buckliga vattnet i väster och som extra krydda i en 35 meter järnklump jippi! och som vanligt så förnekar sig inte poseidon

må väl Morgan

2011-08-29 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0