Inga nyheter

precis så är det

Ignetligen finns det inget att skriva om som är av intresse men jag sitter ändå här och skriver om detta hmm ja hur lät det.

I alla fall ligger vi fortfarande kvar på floden strax söder om New Orleans ja man ser faktiskt stan i kikare även för blotta ögat ser man några höghus.
Igår så var det några ur besättningen som åkte iland och utforskade vad vi kan se har inte fått in någon rapport om hur det var då klockan här bara 06:30 på en söndags morgon när jag skriver detta.
En av de som var iland var vice C/E till mitt stora förtret för givetvis blev jag inblandad i arbete under eftermiddagen så jag fick svettas lite. Jag hade nog funderat på att lapa sol under lördagen men arbete och framförallt moln och regnhot satte stopp för detta, nu nådde aldrig regnet oss utan vi såg det på avstånd dp det gick öster om fartygets placering.

Har lyckats få in amerikansk TV och igår måste det varit filmnoja, filmer jag hann se med vissa avbrott; "The Unforgiven" med Clintan i högform, "The Pelican Brief" med Julia(länge sedan man såg den), "Master and Comander", sen såg jag brottstycken ur "3000 miles to Graceland" och "Exit Wounds" med Steven Segal efter detta ylade kudden på mej att han behövde vila och minsann det behövde jag oxå. 

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0