Ett Senare Inlägg

okok

Här kommer bilderna kunde inte hålla mej borta med kameran under min lilla runda och varmt som f.n var det.
Att jag kunnat fotografera på däck är för att fartyget är gasfritt annars är det förbjudet med det mesta där ute, nja inte arbete.
Alla på bilderna är medvetna vad syftet är med bilderna och har gett sitt godkännande att medverka på denna sida.

håll tillgodo.


Här kommer Carneval Triumph glidandes förbi oss, delar av dess besättning spelade basket när de passerade.
De personer som är på detta fotot har jag dock inte frågat om deras medverkan, men det är ju i första hand båten jag visar.


Här ser vi Paldo leka King Kong eller nått, hatten längstner till höger på fotografiet tillhör fartygets båtsman. Konstigt att leka King Kong när det inte finns ett enda kjolstyg ombord hmmm


Här syns Båsen(till höger) och Reparatören(till vänster) diskutera hur problemet skall lösas.


Här har vi Tapales han är ingen pirat om det är det ni tror nu, och han är inte klädd såhär för att det är kallt.
Nej han skyddar sej från att få sol på sej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0